وزارت کار دستگاه پیشرو در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات شناخته شد به گزارش ارتباط با مشتری فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نشان داده است این وزارت با ۴۳۰ درخواست و ۴۲۷ پاسخ بعنوان دستگاه پیشرو در سامانه مذکور قرار دارد. به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر مبنای ارزیابی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، درصد پاسخگویی این وزارت خانه به سوالات و درخواست های شهروندان نزدیک به ۱۰۰ درصد است. بر اساس این گزارش، سازمان های بهزیستی و تأمین اجتماعی به ترتیب با ۳۹ و ۷۹ درخواست در صدر دستگاههای پُردرخواست زیرمجموعه این وزارت خانه قرار دارند. صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، سازمان آموزش فنی وحرفه ای، صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پاسخگوی ۱۰۰ درصد درخواست ها و مطالبات مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بوده اند. همچنین این وزارت خانه در بخش ترین ها با انتشار ۶۹۲ مورد سند جزو پُر انتشارترین «خوداظهاری» قرار گرفت. منبع: hcrm.ir 1401/01/21 11:39:25 0.0 / 5 608 تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی این مطلب ارتباط با مشتری را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط زمین ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن کارگری در سرتاسر کشور اختصاص یافت افزایش اعتبار و شارژ کوپن دهک های اول تا سوم از شنبه اتحاد ملت ایران تهدیدات دشمنان را بی اثر کرده است رفاه فرو ریخته و اعتماد از دست رفته بازنشستگان تامین اجتماعی نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۵ درج دیدگاه