وزارت کار دستگاه پیشرو در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات شناخته شد به گزارش ارتباط با مشتری فعالیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نشان داده است این وزارت با ۴۳۰ درخواست و ۴۲۷ پاسخ بعنوان دستگاه پیشرو در سامانه مذکور قرار دارد. به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر مبنای ارزیابی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تا تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، درصد پاسخگویی این وزارت خانه به سوالات و درخواست های شهروندان نزدیک به ۱۰۰ درصد است. بر اساس این گزارش، سازمان های بهزیستی و تأمین اجتماعی به ترتیب با ۳۹ و ۷۹ درخواست در صدر دستگاههای پُردرخواست زیرمجموعه این وزارت خانه قرار دارند. صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، سازمان آموزش فنی وحرفه ای، صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پاسخگوی ۱۰۰ درصد درخواست ها و مطالبات مردمی در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بوده اند. همچنین این وزارت خانه در بخش ترین ها با انتشار ۶۹۲ مورد سند جزو پُر انتشارترین «خوداظهاری» قرار گرفت. منبع: hcrm.ir 1401/01/21 11:39:25 0.0 / 5 607 تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی این مطلب ارتباط با مشتری را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط افزایش اعتبار و شارژ کوپن دهک های اول تا سوم از شنبه اتحاد ملت ایران تهدیدات دشمنان را بی اثر کرده است رفاه فرو ریخته و اعتماد از دست رفته بازنشستگان تامین اجتماعی ناتوانی مدیریت در بازار کالاهای اساسی به همراه جدول قیمت کالاهای اساسی نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۶ بعلاوه ۵ درج دیدگاه