کمبود نیروی کار بوئینگ را زمین گیر کرد

کمبود نیروی کار بوئینگ را زمین گیر کرد

ارتباط با مشتری: مدیر اجرائی شرکت بوئینگ اعلام نمود که انتظار می رود مشکلات زنجیره تامین حدودا تا آخر سال 2023 ادامه داشته باشد که ناشی از کمبود نیروی کار در تامین کنندگان رده متوسط و کوچکتر است که قسمتی از آن به سبب بازگشت سریعتر از حد انتظار تقاضاست.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، بوئینگ ماه گذشته اعلام نمود که تولید هواپیمای ۷۳۷ آن به سبب کمبود یک نوع اتصال سیم کشی کند شده است و تعدادی از مشتریان خطوط هوایی آن مجبور به لغو پروازها به سبب کمبود کارکنان در بهبود بعد از همه گیری شده اند.
دیوید کالهون- مدیر اجرائی بوئینگ اظهار داشت: تغییر از تقاضا به مشکلات عرضه فعلی قابل توجه است.
وی ادامه داد: بوئینگ یک زنجیره تامین بزرگ و پیچیده با شکنندگی زیاد دارد که در صورت تاخیر منجر به مشکلاتی می شود.
کالهون بیان کرد: این یک مشکل واقعی برای هر دو سازنده بوده است و احتمالاً از نظر من حدودا تا آخر سال آینده همین طور باقی خواهد ماند.
مدیر اجرائی بوئینگ می گوید: بزرگترین محدودیت برای مجموعه تامین کنندگان میانی و تامین کنندگان زیر ردیف، در دسترس بودن نیروی کار است.
رویترز ماه گذشته گزارش کرد که سازنده موتور سی اف ام اینترنشنال (CFM International)، سرمایه گذاری مشترک بین جنرال الکتریک و سافران، به سبب مشکلات زنجیره تامین با تاخیرهای صنعتی ۶ تا هشت هفته ای روبه رو شده است.
بیزنس گزارش کرد، ایرباس ماه گذشته اعلام نمود که شاهد افزایش خطر های کوتاه مدت در زنجیره تامین خود بوده است اما ابراز اطمینان کرد که شبکه جهانی تامین کنندگانش این روند را مدیریت خواهند کرد.




منبع:

1401/04/03
10:55:39
0.0 / 5
426
تگهای خبر: تولید , شركت , صنعت , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری