ترکیش ایرلاین منتخب شد

ترکیش ایرلاین منتخب شد

به گزارش ارتباط با مشتری، ترکیش ایرلاینز برنده جایزه بهترین طراحی هواپیمایی اروپا شد.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ترکیش نیوز، شرکت هواپیمایی ترکیه، ترکیش ایرلاینز بعنوان بهترین ایرلاین طراحی اروپا در سال ۲۰۲۲ اعلام گردید.
دیزاین ایر (TheDesignAir)، این شرکت ترکی را به خاطر نقاط لمسی مانند سالن استراحت، مکان ورود، دفاتر بلیت، طراحی و محصولات در حین پرواز برگزید.
مدیر ارشد بازاریابی شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین اظهار داشت: «ما از ورودی تا باجه های پذیرش و سالن های استراحت در فرودگاه استانبول همینطور طراحی کابین و صندلی های جدید در هواپیما به دقت هویت برند ترکیش ایرلاینز را در هر نقطه لمسی تزریق می نماییم. ما تلاش می نماییم با میهمان نوازی سنتی خود و با عرضه خدماتی فراتر از انتظار مسافران، تجربه پرواز با این ایرلاین را برای مسافران خود برجسته نماییم.»
دیزاین ایر اظهار داشت: «در زمانی که بعضی از شرکتهای هواپیمایی خدمات را کاهش داده اند ترکیه در تجربه مسافران، برند و خدمات مشتری به برتری خود ادامه داده وسرمایه گذاری در پیشرفت ها آن در زمین و آسمان ادامه یافته است.»
استفاده از تصویر ثابت برند، پالت رنگ و زبان طراحی در تجربیات دیجیتالی و فیزیکی به ایجاد یک برند هواپیمایی قدرتمند کمک کرده است که همچنان در مقابل همتایان اروپایی خود تحت تاثیر قرار می گیرد.
ترکیش ایرلاینز سال جاری بار دیگر جایگاه خویش را بعنوان یک شرکت هواپیمایی طراحی پیشرو در جهان تأیید کرد و بار دیگر منتخب منطقه اروپا شد.
ترکیش ایرلاینز که در سال ۱۹۳۳ با ناوگانی متشکل از پنج هواپیما تأسیس شد حالا به ۳۴۲ نقطه در ۱۲۹ کشور جهان با ناوگانی متشکل از ۳۹۵ هواپیما پرواز می کند.



1401/09/19
15:43:29
0.0 / 5
512
تگهای خبر: بازار , خدمات , دیجیتال , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری