با حضور ویدئو كنفرانسی وزیر راه؛

1420 واحد مسکن مهر در خوزستان به بهره برداری رسید

1420 واحد مسکن مهر در خوزستان به بهره برداری رسید

به گزارش ارتباط با مشتری، خوزستان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی یک هزار و ۴۲۰ واحد مسکن مهر در خوزستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.


محمد حسین پناهی فر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در آیین افتتاح پروژه های مسکن مهر به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار نمود: امروز ۱۴۲۰ واحد مسکونی در شهرهای خوزستان به بهره برداری رسید.
به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در بازه های زمانی مختلف مسکن ها به مردم تحویل داده شده است و به شکل تجمیعی هرچند وقت یکبار آیینی برای افتتاح این واحدها برگزار می گردد.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: علاوه بر این ۱۴۲۰ واحد مسکونی در بحث مسکن مهر که امروز به بهره برداری رسیدند در عرصه نهضت ملی مسکن و قانون جهش تولید مسکن هم ۱۱هزار نفر مراجعه نموده اند و واریز وجه اولیه انجام داده اند.
پناهی فر اظهار داشت: برای ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد عملیات اجرایی ساخت مسکن در خوزستان شروع شده است که در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.
وی افزود: برای ۶۰ هزار واحد مسکونی هم درحال تأمین زمین هستیم که تا پایان سال جاری تعداد زمینهای تأمین شده به ۷۰ هزار واحد مسکونی برسد.
وی اضافه کرد: هم اکنون برای پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن در بحث آماده سازی معابر ۵۰ پروژه را درحال اجرا داریم و تا پایان خردادماه ۱۴۰۲ معابر بیشتر از ۷۰ درصد از مسکن های مهر که معابر آنها گرفتار مشکل بود به مرحله آسفالت می رسد و مشکلاتشان حل خواهد شد.
به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، در این آیین که به صورت ویدیو کنفرانسزبا حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی انجام شد، محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان و محمدحسین پناهی فر مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان حضور داشتند.




منبع:

1401/11/21
12:16:38
0.0 / 5
337
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری