اطلاعیه مهم وزارت رفاه؛

اجرای سراسری طرح ملی کالابرگ الکترونیک

اجرای سراسری طرح ملی کالابرگ الکترونیک

ارتباط با مشتری: با بیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باتوجه به اجرای موفقیت آمیز طرح کالابرگ الکترونیک بصورت آزمایشی در چهار استان  اکنون اجرای این طرح بصورت ملّی و در سراسر کشور شروع شد.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن اطلاعیه بدین شرح است:
به اطلاع مردم شریف ایران می رساند بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح کالابرگ الکترونیک بصورت آزمایشی در چهار استان هرمزگان، قزوین، مرکزی و گیلان، اکنون اجرای این طرح بصورت ملّی و در سراسر کشور شروع شد.
در این طرح اعتبار کلیه خانوارهای یارانه بگیر شارژ شده و آنان می توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک بهره گیرند.
در صورت استفاده از این مزیت و خرید کالا از محل اعتبار یارانه، به میزان اعتبار استفاده شده از یارانه ماه بعد خانوار کسر و مابقی بصورت نقدی، در موعد مقرر واریز یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.
خانوارهایی که یارانه دریافت می کنند جهت مشاهده میزان اعتبار، فهرست کالاها و فروشگاه های مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه نمایند.


گفتنی ست هم اکنون فروشگاه های زنجیره ای رفاه، افق کوروش، دیلی مارکت، جانبو و برخی فروشگاه های خُرد که مجهز به بارکدخوان شده اند، به این سامانه متصل و پذیرای هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند.


سایر فروشگاه های زنجیره ای نیز بنا به درخواست خود می توانند به این سامانه متصل شوند؛ همین طور فروشگاه های خُرد جهت اتصال به طرح ملّی کالابرگ الکترونیک می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir و نصب برنامه کاربردی «شما» در قسمت پنل فروشنده اطلاعات و موقعیت جغرافیایی خودرا ثبت کنند.


منبع:

1401/12/20
12:43:54
0.0 / 5
284
تگهای خبر: اجتماعی , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری