کیفیت و قیمت کالا مهم تر از لوکس بودن کسب و کار است

کیفیت و قیمت کالا مهم تر از لوکس بودن کسب و کار است

به گزارش ارتباط با مشتری، یک کارشناس حوزه کسب وکار اظهار داشت: کسب وکارها نباید بر لوکس بودن فضای کار خود تمرکز کنند چونکه مشتریان کالایی باکیفیت خوب می خواهند.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، سید صدرالدین نجاتی گیلانی، کارشناس حوزه کسب وکار در برنامه ای تلویزیونی درباره ی نحوه ی اجرای ایده های کسب وکار اظهار داشت: بعد از ایده پردازی و ارزیابی ایده افراد به مرحله اجرا می رسند که برای آن باید به ۴ فرمول توجه داشته باشند؛ فرمول اول دارای ۴ بخش است که در رأس آن مشتری است. متقاضی مشخص می کند یک کسب وکار چه ارزشی برای مشتریان خود به وجود می آورد. در مرحله دوم، به این می پردازیم که کالا یا خدمات کسب وکار چه قیمتی دارد. قسمت سوم به نحوه دسترسی مشتری به خدمات و کالا توجه دارد. در آخر باید به این پرداخت که آیا کالا و خدمات ارائه شده مشکلات مشتریان را حل می کند یا این که تأثیری ندارد.
نجاتی گیلانی در ادامه درباره ی فرمول دوم مرحله اجرای ایده کسب وکارها گفت: فرمول دوم به منابع می پردازد و نشان میدهد یک کسب وکار به چه منابع مالی، انسانی و تجهیزاتی نیاز دارد. این فرمول نشانی می دهد یک کسب وکار چه بودجه ای نیاز دارد و چطور میتوان با بودجه کمتر فعالیت بهتری داشت.
این کارشناس کسب وکار درباره ی فرمول سود اظهار داشت: فرمول سوم با عنوان فرمول سود شناخته می شود؛ کسب وکارهای برای پیشرفت نیاز به سود دارند و برای این کار افراد باید بدانند هزینه فراهم آوری یک کالا چقدر است. تمامی هزینه ها در این مرحله بررسی شده و با قیمت بازار در کنار هم قرار می گیرند تا مدیر کسب وکار میزان سود خودرا شناسایی کند.
وی درباره ی فرمول چهارم برای اجرای ایده یک کسب وکار افزود: در این مرحله کسب وکارها باید به پروسه فعالیت خود توجه داشته باشند و نحوه تولید و ارائه خدمات را تعریف کنند. در این مرحله مدیریت مالی، بازاریابی و مسائل این چنینی انجام می شوند. کسب وکارها نباید بر لوکس بودن فضای کار خود تمرکز کنند چونکه مشتریان کالایی باکیفیت خوب می خواهند. شروع کار کسب وکارها باید با قناعت و به درستی باشد تا با مشکل روبه رو نشوند؛ مشتریان در نهایت می خواهند که محصولی با قیمت کم و کیفیت بالا را خریداری کنند.
نجاتی گیلانی درباره ی ریسک کسب وکارها اظهار داشت: ریسک جزئی از زندگی است اما باید حساب شده باشد؛ افراد باید تمامی کارهای خودرا با منطق مورد بررسی قرار دهند تا خوش بینی آنها بدون منطق پیش نرود.

1402/07/10
15:04:13
0.0 / 5
237
تگهای خبر: بازار , بودجه , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری