دستورالعمل رتبه بندی شرکت های خدماتی بازبینی و ابلاغ گردید

دستورالعمل رتبه بندی شرکت های خدماتی بازبینی و ابلاغ گردید

به گزارش ارتباط با مشتری، مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون از بازبینی و ابلاغ دستورالعمل تعیین صلاحیت و رتبه بندی شرکتهای خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی عرضه دهنده خدمات اطلاع داد.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، احمد غریوی، مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بازبینی و ابلاغ دستورالعمل تعیین صلاحیت و رتبه بندی شرکتهای خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی عرضه دهنده خدمات به نهادهای اجرایی و دولتی اطلاع داد و اظهار داشت: در جهت اجرایی کردن ضوابط در ارتباط با تعیین صلاحیت و رتبه بندی شرکتهای خدماتی با هدف صیانت از نیروی کار، پیشگیری از ضایع شدن حقوق کارگران شاغل در این شرکت ها و همینطور اجرای درست قانون کار و مقررات تبعی، پویایی و شفاف سازی، پیشگیری از برداشت ها و تفاسیر متفاوت و انطباق با قوانین و مقررات جاری؛ دستورالعمل جدید تعیین صلاحیت و رتبه بندی شرکتهای خدماتی تأمین نیروی انسانی، تدوین و جایگزین دستورالعمل پیشین شد.
وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تغییرات تکنولوژی و امکان دسترسی به بسترهای مجازی، نظارت حداکثری و سیستمی به منظور حفظ حقوق کارکنان شاغل در شرکتهای خدماتی تأمین نیروی انسانی و ایجاد رویه های قانون مند منطبق با قانون کار و مقررات تبعی، دستورالعمل تعیین صلاحیت و رتبه بندی شرکتهای خدماتی عرضه دهنده خدمات به نهادهای اجرایی و شرکتهای دولتی بعد از دریافت نظرات ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها، کانون و انجمن های صنفی کارفرمایان شرکتهای خدماتی، پشتیبانی و فنی مهندسی و سایر صاحب نظران بازبینی شد.
غریوی تاکید کرد: دستورالعمل تعیین صلاحیت و رتبه بندی شرکتهای خدماتی تأمین نیروی انسانی برای اجرا به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها و سایر ذی نفعان ابلاغ گردید.


منبع:

1402/09/09
23:28:19
0.0 / 5
203
تگهای خبر: اجتماعی , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری