یک انتصاب در وزارت کار ارتباط با مشتری: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی سجاد سنگسری را به عنوان رییس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب نمود. به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی سجاد سنگسری را بعنوان رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب نمود. متن حکم به شرح ذیل است: مبتنی بر اصول دولت چهاردهم در انتصاب بر مبنای شایسته گزینی و عدالت و با نظر به صلاحیت ها، تخصص و تعهد کاری جنابعالی بعنوان «رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» منصوب می شوید. امید است که با اتکا به خداوند متعال، آموزه های راه گشای اسلام و احساس مسئولیت نسبت به میهن و مردم عزیز ایران، تمام توان و ظرفیت خویش را برای تحقق وظایف و اهداف در رابطه با مسئولیت انتصابی به کار بگیرید. تعهد مستمر به مفاد «سوگندنامه کارگزاران دولت وفاق ملی» و «میثاق نامه رفع تعارض منافع کارگزاران دولت چهاردهم» از شما انتظار می رود. تفصیل مأموریت ها و انتظارات به پیوست این حکم ابلاغ می شود. معاونت ها، سازمان ها، صندوق های تابعه، ادارات، مراکز و مؤسسات زیرمجموعه وزارت متبوع مکلف به همکاری با جنابعالی در جهت تحقق اهداف و مأموریت ها هستند. توفیق شما در انجام وظایف در جهت جهت گیری های راهبردی دولت چهاردهم و وزارت متبوع با تعهد به قانون اساسی، سند چشم انداز، سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مد ظلّه العالی) و برنامه هفتم را از درگاه خداوند متعال خواستارم. «اولویت های راهبردی و مأموریت های مورد انتظار «رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی» در دولت وفاق ملی بدین ترتیب است: ۱) تلاش مستمر برای نهادینه کردن شفافیت، رشد فرهنگ پاسخگویی، مسئولیت پذیری و توسعه زیرساخت های حمایتی از گزارشگران فساد و فراهم کردن زمینه های نظارت همگانی در وزارت متبوع. ۲) نظارت و بررسی میزان انطباق عملکرد کلیه واحدهای زیرمجموعه با قوانین و مقررات جاری و شناسایی و گزارش موارد ترک فعل، کوتاهی و هرگونه تخلف احتمالی در اجرای وظایف قانونی. ۳) بررسی انتصاب و هماهنگی و پایش فعالیت مدیران بازرسی سازمان ها، بانکها و صندوق های تابعه و رابطین ستادی و اجرایی در جهت اصول شفافیت و عدالت در نظام مدیریتی وزارت متبوع. ۴) برنامه ریزی و هدف گذاری در جهت اجرای مفاد اسناد بالادستی برای پیشگیری، کشف و برخورد با فساد در تمامی سطوح وزارت خانه در جهت تقویت شفافیت، ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد. ۵) تعامل مستمر با نهادهای نظارتی در رابطه با وزارت متبوع و نظارت بر عملکرد معاونت ها، سازمان ها، صندوق ها و بانکهای تابعه. ۶) انجام وظایف دبیرخانه کمیته های سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و مدیریت عملکرد و عرضه گزارش های دوره ای. ۷) پیگیری، برنامه ریزی و راهبری استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در سطح دستگاه. ۸) تمهید سازوکارهای مناسب جهت واقعی سازی و کارآمد سازی فرآیند نظارت و ارزیابی ها در ابعاد شاخصهای عمومی و اختصاصی. ۹) بهره گیری از شاخصهای مناسب به منظور اندازه گیری مطلوب وضعیت فعالیتهای وزارت خانه با اهداف و انتظارات مورد نظر، سنجش میزان اثربخشی، رصد، اعلام و عرضه بازخوردهای مناسب جهت بهبود مسیر عرضه خدمات منطبق با سطح انتظارات سازمان اداری و استخدامی کشور. ۱۰) تقویت و توسعه سامانه ارتباطات مردمی و استفاده از فناوری های دیجیتال در این خصوص جهت پاسخگویی مؤثر به شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن. ۱۱) راهبری و نظارت بر عملکرد سامانه عملکرد مردم و دولت (سامد). ۱۲) تولید و عرضه اطلاعات صحیح، دقیق، بموقع و مرتبط به مراجع ذیصلاح و مردم در حوزه بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی. منبع: ارتباط با مشتری 1403/09/16 15:33:42 0.0 / 5 399 تگهای خبر: اجتماعی , بانك , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی این مطلب را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط بسته حمایتی دولت بدون نظر 3 اتاق تدوین شد مرحله سوم طرح یسنا اجرا شد استمرار طرح کالا برگ بشرط تأمین مالی اعتبار کالا برگ دهک های ۴ و ۵ از امروز شارژ می شود نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۸ بعلاوه ۵ ارسال نظر