مدیركل آموزش های شهروندی شهرداری تهران خبر داد

برگزاری بیشتر از 100 هزار برنامه آموزشی در چارچوب طرح 10 در 100

برگزاری بیشتر از 100 هزار برنامه آموزشی در چارچوب طرح 10 در 100

به گزارش ارتباط با مشتری، مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، از اجرای بیشتر از یکصد هزار برنامه آموزشی در دوره جدید مدیریت شهری خبر داد؛ اقدامی که در قالب حکم ۸۵ برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران و با تاکید بر چشم انداز شهردار تهران، گامی بزرگ در راه توانمندسازی شهروندان و ارتقاء کیفیت زندگی شهری برداشته است.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، مهدی امیری ضمن اشاره به تحقق بخش مهمی از اهداف سند برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، بخصوص حکم ۸۵ این برنامه که بر ارتقاء آموزش های شهروندی تأکید دارد، اعلام نمود: در سه سال قبل موفق شدیم بالغ بر ۱۰۰ هزار برنامه آموزشی را با همکاری ادارات کل و سازمان های شهرداری تهران، در سطح شهر اجرا نماییم.
وی توضیح داد: این آموزش ها حول ۱۰ مبحث کلیدی مانند مدیریت پسماند، محیط زیست، مدیریت بحران، آتش نشانی، سلامت، جلوگیری از صدمه های اجتماعی، حمل و نقل و ترافیک، مسئولیت پذیری و مشارکت های اجتماعی، سبک زندگی، اخلاق و آداب و حقوق شهروندی طراحی شد و در چارچوب متنوعی همچون کارگاه ها وکلاس های آموزشی، نمایش، اردو، همایش، سینما، ایستگاههای گفت و شنفت عرضه شد.
امیری اضافه کرد: این برنامه ها با مشارکت مؤثر سازمان های تخصصی همچون سازمان مدیریت پسماند، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان حمل و نقل و ترافیک، سازمان مدیریت بحران، سازمان میادین میوه و تره بار، شرکت واحد اتوبوسرانی، اداره کل سلامت، محیط زیست و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اجرا شد و مکان هایی همچون سرای محلات، مساجد، میادین میوه و تره بار، بوستان ها، مراکز تجاری و مجتمع های مسکونی بعنوان پایگاه های آموزشی به کار گرفته شدند.
مدیرکل آموزش های شهروندی با تکیه بر همسویی این اقدامات با چشم انداز شهردار محترم تهران بر مبنای ایجاد و تحول نرم افزاری در شهر اظهار داشت: امروز شهرداری تهران با نگاه نوین، تحول محور و مبتنی بر ارتقاء کیفیت زندگی شهری، آموزش های شهروندی را بعنوان یکی از ابزارهای اصلی توسعه پایدار شهری می داند. تحقق اهداف حکم ۸۵ برنامه تحول، نشان دهنده اینست که بدون سرمایه گذاری بر دانش و آگاهی مردم، نمی توان به شهری هوشمند، ایمن و زیست پذیر دست پیداکرد.
بنا براعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، او در آخر ضمن تقدیر از همه دستگاه ها و نهادهای همکار، تصریح کرد: با چشم انداز و راهبری شهردار تهران، مسیر ارتقاء سرمایه اجتماعی و شهروندی تهران ادامه خواهد داشت؛ چون که تنها در سایه یک شهروند آگاه و توانمند، میتوان شهری پویا، ایمن و پیشرو ساخت.




منبع:

1404/03/14
11:27:06
0.0 / 5
30
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , خدمات , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری
مشتریان وفادار، سرمایه بی‌انتهای شما