در مراسم رونمایی از كارزار رسانه ای نه به كار كودك عنوان شد

احصای 40 حق برای خردسالان کار و خیابان در مقابل استثمار و بهره کشی از آنها

احصای 40 حق برای خردسالان کار و خیابان در مقابل استثمار و بهره کشی از آنها

به گزارش ارتباط با مشتری، معاون اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به طی سالهای گذشته و با وجود توجه به ابعاد مختلف اقتصادی و معیشتی و حمایتی در عرصه کاهش خردسالان کار و خیابان، اظهار داشت: به بحث فرهنگی آنطور که شایسته است، توجه نشده، این درحالیست که حتی اگر بهترین ساز و کارهای حمایتی را تدارک ببینیم، اما به مولفه های فرهنگی در سطح خانواده و جامعه توجه نکنیم، نمی توانیم مداخله اثربخشی داشته باشیم.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، محسن کرمانی در مراسم رونمایی از کارزار رسانه ای «نه به کار کودک»، اظهار داشت: نه گفتن به کار کودکی، نه به کاری است که کودک را در وضعیت مخاطره آمیز قرار می دهد، وگرنه درمورد کاری که به رشد و توسعه فردی و اجتماعی کودک کمک می نماید، بحثی نیست.

وی با اعلان اینکه برای مداخله اثربخش در این زمینه باید به سایر وجوه توجه گردد، اضافه کرد: طی سالهای گذشته با وجود توجه به ابعاد مختلف اقتصادی و معیشتی و حمایتی، به بحث فرهنگی آنطور که شایسته است، توجه نشده است. حتی اگر بهترین ساز و کارهای حمایتی را تدارک ببینیم، اما به مولفه های فرهنگی در سطح خانواده و جامعه توجه نکنیم نمی توانیم مداخله اثربخشی داشته باشیم.

کرمانی در ادامه با اشاره به کارزار رسانه ای نه به کار کودک، اشاره کرد: این کارزار، دارای سه محورِ حقوقی، نحوه مواجهه درست یا عاقلانه با کار کودک و خدمات سازمان در عرصه معیشت و بهداشت است.

معاون اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در محور حقوقی، بالاتر از ۴۰ حق احصاء شده که در این کارزار روی پنج حق، شامل تحصیل و آموزش، اوقات فراغت، سلامت و بهداشت، رشد و شکوفایی فردی و صیانت در مقابل استثمار و بهره کشی توجه شده است. این سه محور یکدیگر را در امتداد مدیریت پروسه کاهش خردسالان کار و خیابان پوشش می دهد.





منبع:

1404/03/21
11:17:54
0.0 / 5
315
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , اقتصاد , جامعه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری
مشتریان وفادار، سرمایه بی‌انتهای شما