در گزارش سازمان جهانی كار اعلام شد

كرونا ۸۱ درصد شاغلین را تحت تاثیر قرار داده است

كرونا ۸۱ درصد شاغلین را تحت تاثیر قرار داده است

ارتباط با مشتری: سازمان جهانی كار از بانك جهانی و صندوق بین المللی پول خواست تا حمایت های بیشتری از شاغلان و كسب وكارها انجام دهند.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، گای رایدر، دبیر كل سازمان جهانی كار از روسای بانك جهانی و صندوق بین المللی پول خواست تا برای پشتیبانی از كسب و كارها و شاغلین در مقابل نتایج اقتصادی ویروس كرونا، هر چه زودتر دست به كار شوند. بگفته رایدر، این حمایت ها خصوصاً برای كسب و كارهای لطمه پذیر و كشورهای در حال توسعه ضروری خواهد بود.
طبق بیانیه انتشار یافته توسط سازمان جهانی كار، بحران كرونا در سال ۲۰۲۰ موجب خواهد شد تا زندگی شاغلین بیش از پیش دشوار شود چونكه مجبور شدن كسب و كارها به تعطیلی موقت سبب شده است تا خیلی از شاغلین با كاهش نیرو و برخی با از دست دادن شغل خود مواجه شوند تا جایی كه این سازمان تخمین زده است ۸۱ درصد شاغلان در سراسر جهان تابحال تحت تاثیر نتایج شیوع ویروس كرونا قرار گرفته اند. این نسبت برای كشورهای با متوسط درآمد رو به بالا تا ۸۷ درصد نیز می رسد چونكه معمولا این كشورها دارای اقتصاد مبتنی بر بخش خدمات هستند.
بگفته سازمان جهانی كار، انتظار می رود در سه ماهه دوم امسال ساعت كاری در سراسر جهان در مقایسه با سه ماهه نخست امسال ۶.۷ درصد كم شود كه این مساله در صورت افزایش ندادن بهره وری می تواند موجب كاهش بیش از پیش رشد اقتصادی جهان شود. با این وجود دولت ها باید كماكان توجه خودرا معطوف به حفظ سلامت كاركنان در بخش های مختلف كنند.
سازمان جهانی كار از كشورهای ثروتمند خواسته است تا سرمایه گذاری بیشتری بر روی بخش بهداشت و درمان انجام دهند و همزمان با اقدامات حمایتی، به بازگشت ثبات به بازارهای مالی كمك كنند. چنین حمایت هایی می تواند به بازگشت سریع وضعیت اقتصاد به حالت پیش از بحران كرونا نیز كمك نماید.
هم اكنون شمار مبتلایان به كرونا از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر عبور كرده و بیش از ۱۶۰ هزار نفر نیز جان خودرا از دست داده اند.





منبع:

1399/02/01
23:52:06
5.0 / 5
1632
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , بانك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری