اردوی جهادی بنیاد خیریه آبشار عاطفه های مازندران در سوادکوه

اردوی جهادی بنیاد خیریه آبشار عاطفه های مازندران در سوادکوه

به گزارش ارتباط با مشتری، مازندران مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های مازندران اظهار داشت: در 22 شهرستان، 40 نمایندگی داریم که برمبنای ماموریت جدید بنیاد، در سومین سفر اردوی جهادی در سوادکوه حضور پیدا کردیم. در این اردوی جهادی با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی مدیران شعب شهرستان ها در قالب هشت گروه، از 30 خانواده نیازمند شهرستان سوادکوه دیدار به عمل آمد و نیازهای ضروری آنان ثبت گردید.



خیریه ها برمبنای مسئولیت اجتماعی خود، فعالیت‎های متنوعی را در راستای کاهش فقر و آلام خانواده های نیازمند انجام می دهند. تعدادی از خیریه ها در عرصه های تخصصی مانند بهداشت و درمان، مسکن، تامین جهیزیه و غیره فعالیت دارند و بعضی دیگر دو یا سه موضوع را همزمان پیگیری می کنند.

بنیاد خیریه آبشار عاطفه های مازندران همچون خیریه هایی است که در راستای رفع تمامی موضوعات و نیازهای خانواده های تحت پوشش خود بصورت مستمر حرکت می کند و برای رسیدن به این هدف، برنامه ها و طرح های متنوعی دارد.



یکی از طرح هایی که بتازگی از طرف دفتر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های مازندران هدف گذاری و اجرائی شده است، برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان ها و استفاده از ظرفیت شعب مختلف شهرستانی برای حل نیازهای مددجویان شهرستان هدف است.

"آرش حسین نژاد" مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های مازندران با اشاره به این که این خیریه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد، اظهار داشت: خیریه آبشار عاطفه ها در سال ۱۳۸۶ ملی و در سال ۱۳۹۸ با مجوز وزارت کشور و وزارت امور خارجه، بین المللی شد.



وی اضافه کرد: هم اکنون هشت کشور در پروسه ایجاد نمایندگی ها هستند، همین طور ۹۵۰ نمایندگی این بنیاد در داخل کشور به مددجویان ارائه خدمت می کند.

حسین نژاد، وجه تمایز بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها با دیگر خیریه های مردم نهاد را در استقلال مالی دفاتر هر شهرستان دانست و اظهار داشت: به نحوی که هر شعبه شهرستانی برای خود حساب بانکی مستقل دارد و مرکز هیچ دخل و تصرفی در آن نخواهد داشت و فقط نظارت و بازرسی بر آنها انجام می پذیرد.

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های مازندران اضافه کرد: در استان مازندران بیش از ۲۹ هزار خیر با این بنیاد همکاری می کنند که با کمک آنان به بالای ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده خدمت رسانی می شود.



حسین نژاد بیان کرد: باتوجه به اعتماد شهروندان و خیرین، بیش از سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در هر ماه به حساب بنیاد واریز می شود. برای صیانت از اعتماد مردم، قرارگاه هشت گانه ای درباب نظارت و بازرسی تشکیل شد که به طور مستمر از اعتماد شهروندان و خیرین حراست می کند.

وی اضافه کرد: آبشار عاطفه ها تنها مجموعه مردم نهادی است که در سفرهای استانی رییس جمهور، مانند دستگاه های دولتی، حضور دارد. به همین دلیل قرارگاهی به نام قرارگاه اجتماعی تشکیل داده ایم که هر دو هفته یکبار و همزمان با سفر رییس جمهوری در استان مورد نظر، فعالیت می کند.

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های مازندران اظهار داشت: در ۲۲ شهرستان، ۴۰ نمایندگی داریم که برمبنای ماموریت جدید بنیاد، در سومین سفر اردوی جهادی در سوادکوه حضور پیدا کردیم. در این اردوی جهادی با بهره گیری از ظرفیت و توانمندی مدیران شعب شهرستان ها در قالب هشت گروه، از ۳۰ خانواده نیازمند شهرستان سوادکوه دیدار به عمل آمد و نیازهای ضروری آنان ثبت گردید.



حسین نژاد اضافه کرد: در این دیدارها مواردی مانند درمان، لوازم خانگی و پرداخت مستمری عنوان شد که در نهایت برای حل این موارد بیش از چهار میلیاردریال تعهد داده شد که ظرف مدت یک هفته از جانب دفتر معاونت مشارکت های بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های مازندران تحویل دفتر شهرستان خواهد شد.

وی، لوازم خانگی و جهیزیه را با اهمیت ترین درخواست مراجعه کنندگان به دفاتر خیریه آبشار عاطفه های مازندران عنوان نمود و اظهار داشت: همکاران ما در این مجموعه می کوشند با حفظ کرامت انسانی و شأن نیازمندان، به درخواست های آنان رسیدگی نمایند.



این فعال اجتماعی اشاره کرد: با تلاش همین همکاران از نظر جذب مشارکت های مردمی در میان پنج استان برتر کشور و از نظر ارائه خدمات، جزء سه استان برتر کشور هستیم.

حسین نژاد در انتهای سخنان خود از خیران و نیک اندیشان خواست تا این مجموعه را بواسطه دریافت نذورات و رساندن آن به نیازمندان جامعه انتخاب نمایند.





منبع:

1402/09/11
10:29:41
0.0 / 5
224
تگهای خبر: اجتماعی , بانك , جامعه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری