بازداشت عاملان جیب بری از خارجی ها در نمایشگاه بین المللی تهران

بازداشت عاملان جیب بری از خارجی ها در نمایشگاه بین المللی تهران

به گزارش ارتباط با مشتری، فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری چهار جیب بر حرفه ای که مبادرت به جیب بری از اتباع کشورهای دیگر در محدوده نمایشگاه بین المللی تهران کرده بودند، اطلاع داد.



به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از ایسنا، سرهنگ بهزاد نوری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تاریخ سیزدهم بهمن ماه سال جاری و درپی دریافت گزارشی از وقوع چندین فقره کش رو زنی و جیب بری در نمایشگاه بین المللی تهران، رسیدگی به مبحث به صورت ویژه در دستورکار تیمی از ماموران انتظامی مستقر در نمایشگاه قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به نتایج تحقیقات اولیه ماموران اظهار داشت: بررسی های اولیه نشان از این داشت که چهار سارق با همکاری یکدیگر مبادرت به سرقت کرده اند. با کسب همین اطلاعات در ادامه هویت سارقان هم مورد شناسایی قرار گرفت و سه نفر از آنان در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. اما یکی از سارقان که راکب موتورسیکلت بود از محل متواری شد.

فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با تحقیقات پلیسی مشخصات ظاهری متهم فراری هم مورد شناسایی قرار گرفت تا این که در جریان گشت زنی های انتظامی موتورسوار سارق که روز گذشته درحال شناسایی سوژه برای سرقت بود شناسایی و در یک عملیات پلیسی پیش از سرقت از اتباع کشورهای خارجی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

نوری ضمن اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، اظهار داشت: متهمان بعد از انتقال به کلانتری ۱۴۵ ونک در رویارویی با ادله و مستندات پلیس به چند فقره سرقت با روش کش روی از داخل نمایشگاه بین المللی و افراد خارجی اعتراف کرده و مالخر اموال مسروقه را هم معرفی کردند.

وی از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده اطلاع داد و اظهار داشت: با توجه به گزارش سرقت های مشابه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.





منبع:

1402/11/16
17:51:38
0.0 / 5
254
تگهای خبر: كشور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری