وزارت كار هزینه دومیلیاردی برای رسانه ها را تكذیب نمود

وزارت كار هزینه دومیلیاردی برای رسانه ها را تكذیب نمود

ارتباط با مشتری: یك مقام مسئول وزارت كار باتكذیب اظهارات یكی از استیضاح كنندگان وزیر كار درباره هزینه دو میلیاردی برای خبرنگاران، از او درخواست نمود ضمن عرضه اسناد این هزینه كرد، نام خبرنگاران را اعلام نماید.


به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، روزبه كردونی، مدیر ارتباطات وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی ضمن تكذیب اظهارات یكی از نماینده های استیضاح كننده علی ربیعی درباره هزینه دو میلیاردی روابط عمومی برای خبرنگاران، از او درخواست نمود ضمن عرضه اسناد این هزینه كرد، نام آن خبرنگاران را اعلام نماید. وی اضافه كرد: بیانات آقای حسنوند بیش از همه، توهین به جامعه رسانه ای و خبری كشور است. دوران این برداشت و نگاه كه خبرنگاران قابل خرید هستند، مدتهاست در سیستم اجرایی به آخر رسیده است او اظهار داشت: كل اعتبار روابط عمومی وزارت كار در یك سال به مراتب كمتر از رقمی است كه این نماینده از آن حرف زده است. گفتنی است؛ فریدون حسنوند، در بخشی از نطق استیضاح ربیعی اظهار داشت: با دو میلیارد بودجه، دوستان خویش را در روابط عمومی بسیج كردید كه در مسئله استیضاح بر دهان رسانه ها ققل بزنند.

1396/12/23
14:24:13
5.0 / 5
5310
تگهای خبر: هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
ارتباط با مشتری
hcrm.ir - تمامی حقوق سایت ارتباط با مشتری متعلق به hcrm است

ارتباط با مشتری

اصول مدیریت و ارتباط با مشتری