جدول محاسبه مزد سنوات کارگران در سال ۱۴۰۳ ارتباط با مشتری: جدول محاسبه مزد سنوات تا انتهای سال 1402 (برای اجرا در سال 1403) از طرف وزارت کار منتشر گردید. به گزارش ارتباط با مشتری به نقل از مهر، با ابلاغ بخشنامه حداقل دستمزد سال ۱۴۰۳، جدول نحوه محاسبه مزد سنوات تا آخر سال ۱۴۰۲ برای اجرا در سال ۱۴۰۳ از طرف اداره کل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر گردید. این جدول برای کارگرانی است که در کارگاه های با طرح طبقه بندی مشاغل مشغول به کار هستند. در گروههای ۲۰ گانه نرخ پایه سنوات آنان تا ۳۰ سال سابقه آمده است. گفتنی است، حداقل مزد در سال ۱۴۰۳ روزانه ۲، ۳۸۸، ۷۲۸ ریال (دو میلیون و سیصد و هشتاد و هشت هزار و هفتصد و بیست و هشت ریال) تعیین شد. همین طور سایر سطوح مزدی از آغاز سال ۱۴۰۳ به میزان ۲۲ درصد به اضافه ۲۳۰، ۰۲۶ ریال (دویست و سی هزار و بیست و شش ریال) روزانه آخرین مزد (ثابت یا مبنا موضوع ماده ۳۶ قانون کار) سال ۱۴۰۲ افزایش خواهد یافت. منبع: hcrm.ir 1403/01/12 15:00:47 0.0 / 5 1119 تگهای خبر: اجتماعی , تعاون , تعاون، كار و رفاه اجتماعی , كارگر این مطلب ارتباط با مشتری را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط بازار لاستیک خودرو در آبان زیر سایه آزادسازی قیمت کارت امید مادر شارژ شد فردا کوپن گروه اول مشمولان شارژ می شود سال قبل بالاتر از 58 هزار میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی ها پرداخت گردید نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۵ درج دیدگاه